måndag 15 december 2008

Viacutan

För alla som inte har testat denna mirakelolja så är den ett måste. Det märks sån skillnad! Först var den tänkt enbart till Kellie eftersom hon är så ullig och fnöskig i pälsen numera pga ålder och sterilisering. När jag såg vilken skillnad det gjorde på henne började jag daska i på Folkes mat också - vilket kändes lite som slöseri i början eftersom han har ruggigt bra päls...men det blev klasskillnad där med.
Viacutanet tog slut för en månad sedan och jag har inte fått tummen ur att köpa förrän idag. Gissa om jag märkt av en försämring - speciellt hos Kellie som sagt men hos Folke också.

Har bekanta som har pälsraser och som upplever stor skillnad vid fällning. Eftersom Folke fäller nåt så kopiöst just nu så kör jag stora mängder Viacutan på maten från och med idag.

For those of you who haven't tried Viacutan -go out and buy it. It does wonders with the coat, even if it's great to start with!

Inga kommentarer: